dijous, 7 de juny del 2012

Estratègies per a la inclusió de l'alumnat amb transtorns que incideixen en l'aprenentatge


Algunes tècniques globals


  • Activitats per a fomentar la percepció global de la paraula:
    • Reconstruir paraules que els falta alguna lletra (millor començar per una només).
    • Reconstruir paraules que han perdut les vocals (des de només una vocal, fins a totes les vocals)
    • Reconstruir paraules partides (representades per la part superior).
    • Reconstruir frases i/o oracions partides (representades per la part superior)
    • Reconstruir paraules que tenen les síl·labes desordenades.
    • Reconstruir paraules que han estat partides cada dues lletres (no per síl·labes) i desordenades.
    • Reconstruir paraules que tenen totes les lletres desordenades.
    • Reconstruir paraules a partir d'una part significativa. Ex. "xeme_ _ _ _"
    • Reconstruir paraules relacionant les dues parts de les paraules que han estat tallades"
    • Joc del penjat.
    • Construir el màxim de paraules amb les lletres desordenades d'una paraula o de lletres aconseguides al atzar (daus de lletres).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada